SEKALAISIA USKONNOLLISIA LINKKEJÄ

Uskonto (aihehaku): Makupalat - Hämeenlinnan kaupunginkirjasto. Mahtava määrä hyviä linkkejä.

Uskonnonpedagoginen Instituutti. Apua kaikille uskontoa ja filosofiaa opettaville.

• Aamunavauksia, sekä didaktisia vinkkejä opettajille (alakoulu, yläkoulu, lukio)
  • Opiskelijoiden, opettajien lähettämiä esitelmiä, esseitä, sarjakuvia ja muita töitä
  • Kuvapankki - vapaasti oppilastöihin/nettisivuihin yms. ei kaupallisiin tarkoituksiin käytettäviä kuvia
  • Pelihalli - oppimispelejä pelattavaksi, ohjelmia ja pelipohjia muokattavaksi
  • Kirkon lapsi- & nuorisotyö - kirkon lapsi- ja nuorisotyön tukimateriaalia
  • Etäopiskelu - UPI:n ja Seurakuntaopiston muiden yksiköiden järjestämiä etäopiskelukursseja.
  • Ammatillisia tutkimuksia
  • Yhteistyökumppaneiden linkkejä

Turun LinkkiValikko - Uskonto aa ya lu. Opetukseen valittuja linkkejä kouluasteittain.

Kirkko ja kaupunki -lehden nettipalvelu

Kotisatama. Kotisatama.net on uusi kristillinen portaali.

Kotisataman linkkilistat. Kotisatama.net on uusi kristillinen portaali.

Suomen teologisen instituutin luennot  Luennoista on kolme hakemistoa: Aiheen, ajankohdan ja puhujan mukaan.

SLEY:n luennot:  Raamattu (Vanha testamentti, Uusi testamentti), Raamattupiirioppaita, Pulmakirja - pulmakulman kootut (Pulmakulmassa on esitetty kysymyksiä ja koetettu vastata niihin), Esitelmiä eri aiheista, Elämän pelisäännöt (Kymmenen käskyä /Korson SRK).

The First Church of Cyberspac

Jumalanpalveluselämä ja kirkkomusiikki (Osmo Vatasen linkkisivu)

Kodin juhlat. Kotimaa-lehden palvelu. Sisältää:

Häät. Kotimaa-lehden palvelu.

Kaste. Kotimaa-lehden palvelu.